Klachten

Ik heb een klacht wat nu?
Ben je ergens niet tevreden over of heb je een klacht? Dit lossen we graag voor je op. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
  • Call
    +31 6 53904647
  • Adres
    • Oldambtstraat 4
    • 5628 BD Eindhoven
  • Bedrijf
    • kvk: 34326663
    • btw: NL001707606B08
  • Bankrekening
    NL71KNAB0255334540
* We'll never share your email with anyone else.
Vragen?
We helpen je graag.
Bank transfer iDEAL PayPal MasterCard Visa Bancontact Maestro Belfius KBC Giropay Cartes Bancaires
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...